Uchwała LXI/254/2010 Rady Gminy Rzekuń z dnia 26 sierpnia 2010 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Rzekuń oraz o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury za I półrocze roku budżetowego.

Załącznik: uchwala_61_254_2010.pdf

UCHWAŁA 1*1/254/2010
RADY GMINY Rzekuń
z dnia 26 sierpnia 201 Dr.
w sprawie określenia mkresu i formy informacji o przebiegu wykonania Gminy Rzekuń
oraz o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury za I Eńłrocze roku
budżstowego.
Na ut.266 LSt.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
(DZU. Nr 157, 1240 ze zm.), Rada Gminy uchwala co następuje:
Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Rzekuń za I
oraz infonnacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury.
Sporządzona przez Wójta Gminy informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy
l) część tabelaryczną zawierającą:
a) wykonania dochodów wg. działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z
wyodrębnieniem dochcuiów bieżących i majątkowych — w układzie plan, wykonanie i
procent wykonania.
b) zestawienie wykonania wydatków budżetu wg. działów i rozdziałów klasyfikacji
budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących i majątkowych — w układzie plan,
wykonanie i wykonania,
c) realizncja i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej oraz innych zadań zlwonych gminie ustawami,
d) przychody i rozchody budżetu,
e) zestawienie realizacji wydatków inwestycyjnych.
2) część opisową zawierającą wyjaśnienia przyczyn (Wyleń wykonania planu dochodów i
wydatków przez podległe organizacyjne i samodzielne stanowisko
pracy I
Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury obejmuje:
1) zestawienie tabelaryczne przychMów mwierające plan i "'konanie w swz*gólności:
a) stan środków na rachunku bankowym na dzień 1 stycznia roku budżetowego,
b) dotacj e na wydatki,
c) przychody rxyznstałe.
2) zestawienie wydatków zawierające plan i wykonanie w szczególności:
a) wynagrodzenia i pchodne,
b) wydatki bieżące,
c) pozostałe wydatki,
d) stan środków na rachunku bankowym na okresu sprawozdawczego.
3) stan należności i zolw,viązań, w tym wymagalne,
4) część opisową w zakresie działalności ze wskazaniem przyczyn odchyleń
wykonania planu wydatków oraz merytorycznej.

Wykonanie uchwały się Wójtowi Gminy.
Traci moc uchwała Nr XLVIII/186/2006 Rady Gminy z dnia n•zerwca 2006r. w sprawie
określenia zakresu i formy sporządzania informacji o przebiw•u wykonania za I Ińłrocze.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Kazi
Rady
Jastrzębski

 

Historia zmian

2843 Dodanie Uchwała LXI/254/2010 z 19-06-2023 12:57:33 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2