Uchwała LXI/254/2010 Rady Gminy Rzekuń z dnia 26 sierpnia 2010 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Rzekuń oraz o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury za I półrocze roku budżetowego.
Załącznik: uchwala_61_254_2010.pdf
UCHWAŁA 1*1/254/2010
RADY GMINY Rzekuń
z dnia 26 sierpnia 201 Dr.
w sprawie określenia mkresu i formy informacji o przebiegu wykonania Gminy Rzekuń
oraz o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury za I Eńłrocze roku
budżstowego.
Na ut.266 LSt.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
(DZU. Nr 157, 1240 ze zm.), Rada Gminy uchwala co następuje:
Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Rzekuń za I
oraz infonnacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury.
Sporządzona przez Wójta Gminy informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy
l) część tabelaryczną zawierającą:
a) wykonania dochodów wg. działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z
wyodrębnieniem dochcuiów bieżących i majątkowych — w układzie plan, wykonanie i
procent wykonania.
b) zestawienie wykonania wydatków budżetu wg. działów i rozdziałów klasyfikacji
budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących i majątkowych — w układzie plan,
wykonanie i wykonania,
c) realizncja i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej oraz innych zadań zlwonych gminie ustawami,
d) przychody i rozchody budżetu,
e) zestawienie realizacji wydatków inwestycyjnych.
2) część opisową zawierającą wyjaśnienia przyczyn (Wyleń wykonania planu dochodów i
wydatków przez podległe organizacyjne i samodzielne stanowisko
pracy I
Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury obejmuje:
1) zestawienie tabelaryczne przychMów mwierające plan i "'konanie w swz*gólności:
a) stan środków na rachunku bankowym na dzień 1 stycznia roku budżetowego,
b) dotacj e na wydatki,
c) przychody rxyznstałe.
2) zestawienie wydatków zawierające plan i wykonanie w szczególności:
a) wynagrodzenia i pchodne,
b) wydatki bieżące,
c) pozostałe wydatki,
d) stan środków na rachunku bankowym na okresu sprawozdawczego.
3) stan należności i zolw,viązań, w tym wymagalne,
4) część opisową w zakresie działalności ze wskazaniem przyczyn odchyleń
wykonania planu wydatków oraz merytorycznej.
Wykonanie uchwały się Wójtowi Gminy.
Traci moc uchwała Nr XLVIII/186/2006 Rady Gminy z dnia n•zerwca 2006r. w sprawie
określenia zakresu i formy sporządzania informacji o przebiw•u wykonania za I Ińłrocze.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Kazi
Rady
Jastrzębski
RADY GMINY Rzekuń
z dnia 26 sierpnia 201 Dr.
w sprawie określenia mkresu i formy informacji o przebiegu wykonania Gminy Rzekuń
oraz o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury za I Eńłrocze roku
budżstowego.
Na ut.266 LSt.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
(DZU. Nr 157, 1240 ze zm.), Rada Gminy uchwala co następuje:
Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Rzekuń za I
oraz infonnacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury.
Sporządzona przez Wójta Gminy informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy
l) część tabelaryczną zawierającą:
a) wykonania dochodów wg. działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z
wyodrębnieniem dochcuiów bieżących i majątkowych — w układzie plan, wykonanie i
procent wykonania.
b) zestawienie wykonania wydatków budżetu wg. działów i rozdziałów klasyfikacji
budżetowej z wyodrębnieniem wydatków bieżących i majątkowych — w układzie plan,
wykonanie i wykonania,
c) realizncja i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej oraz innych zadań zlwonych gminie ustawami,
d) przychody i rozchody budżetu,
e) zestawienie realizacji wydatków inwestycyjnych.
2) część opisową zawierającą wyjaśnienia przyczyn (Wyleń wykonania planu dochodów i
wydatków przez podległe organizacyjne i samodzielne stanowisko
pracy I
Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Instytucji Kultury obejmuje:
1) zestawienie tabelaryczne przychMów mwierające plan i "'konanie w swz*gólności:
a) stan środków na rachunku bankowym na dzień 1 stycznia roku budżetowego,
b) dotacj e na wydatki,
c) przychody rxyznstałe.
2) zestawienie wydatków zawierające plan i wykonanie w szczególności:
a) wynagrodzenia i pchodne,
b) wydatki bieżące,
c) pozostałe wydatki,
d) stan środków na rachunku bankowym na okresu sprawozdawczego.
3) stan należności i zolw,viązań, w tym wymagalne,
4) część opisową w zakresie działalności ze wskazaniem przyczyn odchyleń
wykonania planu wydatków oraz merytorycznej.
Wykonanie uchwały się Wójtowi Gminy.
Traci moc uchwała Nr XLVIII/186/2006 Rady Gminy z dnia n•zerwca 2006r. w sprawie
określenia zakresu i formy sporządzania informacji o przebiw•u wykonania za I Ińłrocze.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Kazi
Rady
Jastrzębski