Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Utworzenie pracowni językowej".
Informacja o zmianie treści zapytania:Informacja_o_zmienie_tre__ci_zapytania.pdf
Fpz.271.1.łoo.2019
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 10.10.2019 r.
Do Wykonawców
dotyczy: zapytania ofertowego na Utworzenie pracowni językowej"
Informacja
0 zmianie treści
Zapytania ofertowego
W związku z zapytaniem ofertowym
uprzejmie informuję, że Zamawiający Gmina Rzekuń zmienia treść Zapytania ofertowego w
ten sposób, że:
1. W pkt. 7 dotychczasową treść słów:
"Miejsce i terrrłin złoženia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do dnia 11.10.2019 r. do 10:00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Utworzenie językowej". "
zastępuję się treścią:
Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do dnia 16.10.2019 r. do 10:00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej z opisem:
„Utworzenie pracowni językowej".
2. W pkt 8. dotychczasową treść słów:
adres: ul. KoSCiuwki 33
07411 R,'kuti
teleran: 29761 73 01
29761 73 Q
fak
29 643 20 93
rzek tu
„Termin otwarcia ofert 11.10.2019 r. do godz. 10:15."
zastępuje się treścią:
Termin otwarcia ofert 16.10.2019 r. do godz. 10:15.
mgr Bartosz Po Olak
stmna 2 z 2
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:Wyja__nienie_tresci_zapytania_ofertowego.pdf
FPZ.271.1.100.2019
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 10.10.2019 r.
Do Wykonawców
dotyczy: Zapytania ofertowego na „Utworzenie pracowni językowej"
WYJAŚNIENIE
treści Zapytania ofertowego
Gmina Rzekuń wyjaśnia treść zapytania ofertowego na „Utworzenie nowej pracowni językowej"
W związku z opisem przedmiotu zamówienia wskazującym na pracownię językową sprzedawaną
przez AKTIN Sp. z o.o. poniżej pragnę zwrócić uwagę na występujące w opisie nieprawidłowości,
brak funkcjonalności wymaganych rozwiązań, oraz prosić o wyjaśnienie niezrozumiałych
sformułowań:
opisie przedmiotu zamówienia, poz. 1, zamawiający wymaga monitora dotykowego
zintegrowanego z blatem biurka lektora. Integracja to proces polegający na zespoleniu systemów
tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów. W przypadku pracowni oferowanych
przez Aktin integracja polega na wbudowaniu na stałe monitora w blat biurka nauczyciela. Monitor
tąo typu, zamontowany poziomo (lub pod kątem) w blacie biurka nauczyciela o wymiarach 150-
160 cm zajmuje 40-50% powierzchni standardowego biurka (brak miejsca na elementy
wyposażenia nauczyciela). Nowoczesne, ergonomiczne monitory dotykowe posiadają elastyczne
mocowania, jego ustawienia w dowolnej pozycji (również poziomo) w dowolnym
miejscu biurka nauczyciela.
Czy Zamawiający doprecyzuje wymogi w zakresie integracji monitora - czy uzna za rozwiązanie
równoważne monitor dotykowy z możliwością regulacji kąta pochylenia (patrzenia)
umiejscowionego na biurku nauczyciela?
Pytanie 2: W opisie zamówienia zamawiający pomija kwestię komputera niezbędnego
do prawidłowego funkcjonowania pracowni językowej. jest albo komputer stacjonarny
(+ wymagany monitor dotykowy), można również zastosować komputer Ali in One z monitorem
dotykowym
Czy Zamawiający rozszerzy zakres dostawy o komputer?
Pytanie 3a: W opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga komunikacji za pomocą
słuchawek z mikrofonem dynamicznym. Jednocześnie w poz. 4 zamawiający wymaga słuchawek z
adres: 33
11 Rzekuń
telefon: 29761
29 7302
faks: 296432093
Strona internetowa:
mikrofonem pojemnościowym (elektretowym). Standardowe mikrofony pojemnościowe
(elektretowe) mają charakterystykę dookólną (są czułe na zmiany ciśnienia akustycznego bez
względu na kierunek), co oznacza, że bardzo dobrze zbiera dźwięki znajdujące się w obrębie 360
stopni. Oczyvviście istnieją specjalne mikrofony elektretowe kierunkowe, ale mają konstrukcję
długich rurek (povwżej 1 Ocm).
Ze względu na konstrukcję elektretowe mikrofony kierunkowe nie mogą być wbudowane w
słuchawki z mikrofonem (na giętkim pałąku). Jedynie mikrofony dynamiczne dzięki swej budowie
posiadają charakterystyki kierunkowe (kardiodalna, dzięki czemu zbierają
dźwięki z określonego kierunku (impedancia 200 Q). Małe rozmiary pozwalają stosować je w
słuchawkach z mikrofonem zapewniając dobre przetwarzanie mowy, gdy mikrofon jest
w pobliżu ust (dźwięki z otoczenia są odbierane bardzo słabo).
Czy Zamawiający zmieni wewnętrznie sprzeczny wymóg: mikrofon pojemnościowy i dynamiczny?
Pytanie 3b: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne słuchawki spełniające
wszystkie wymogi, ale z kierunkowym mikrofonem dynamicznym (impedancja 200 0)
eliminującym szumy otoczenia?
P-Yłąnje_4: W opisie przedmiotu zamówienia, poz. 7 zamawiający wymaga wzmacniacza 2x45W,
którego moc nie ma 2adrąo znaczenia dla użytkownika.
Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne wzmacniacz o mocy 2x40W lub 4x40W (w
drugim wypadku - moc znacznie wyższa od wymaganej).
Rytanie 5: W opisie przedmiotu zamówienia, poz. 10 zamawiający wymaga instalacji
elektrycznej wewnątrz biurek uczniowskich. Zwracam uwagę, że wszystkie elementy pracowni
językowej wymagające zasilania, mające jakikolwiek kontakt z uczniami wykorzystują napięcie
bezpieczne (w pracowniach językowych 8-15 V). Gniazdo zasilające 230V w biurku ucznia jest
niedopuszczalne ze względów bezpieczeństwa.
Pvtanie 6: Proszę zweryfikować ten wymóg.W opisie przedmiotu zamówienia, poz. 10
zamawiający wymaga instalacji sieciowej kat. 6 wewnątrz biurek uczniowskich.
Czy zamawiający wymaga osieciowania pracowni? Jeżeli tak proszę o informację nt.
posiadanego routera, switcha itp.
Pytanie 7: Zamawiający dopuszczając połączenie stanowisk uczniowskich
pracowni językowej wymienia, jako rozwiązanie optymalne „ergonomiczne" szeregowe
połączenie (jednostka centralna łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą). Jest
to rozwiązanie stosowane jeszcze w pracowniach kabinowych, niemające nic wspólnego z
pojęciem ergonomii - zwracam uwagę, że przy wymaganym rozwiązaniu - awaria jednego
elementu dowolnego stanowiska uczniowskiego - sgmvoduje unieruchomienie pracowni do
momentu przyjazdu serwisu. Bezpośrednie połączenie poszczególnych stanowisk uczniowskich
z jednostką centralną zapewnia sprawne funkcjonowanie pracowni w przypadku uszkodzenia
jednego z elementów systemu (np. stanowiska przyłączeniowego ucznia, czy słuchawek).
Proszę zrewidować znaczenie funkcjonalne „ergonomicznego” szeregowego połączenia
połączenia stanowisk uczniów z jednostką centralną pracowni
strona 2 Z 3
Odpowiedzi na powyższe pytania Są niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty,
zapewnienia przestrzegania zasad uczciwej konkurencji oraz zapewnienia zakupu
nowoczesnego sprzętu dydaktycznego.
na które udziela się następujących
Ad. 1: Zamawiający uzna za równoważne monitor dotykowy z możliwością regulacji kąta
nachylenia umiejscnwiony na blacie biurka nauczyciela.
Zamawiający wypowiada sie 0 jednotce centralnej.
Ad. 3a i 3b: Zamawiający uzna za równoważne słuchawki spełniające wszytskie wymogi, ale z
kierunkowym mikrofonem dynamicznym eliminującym szumy otoczenia.
Ad. 4: Zamawiający wymaga równoważny wzmacniacz 2x40 W
Ad. 5: Zamawiający nie dokonuje zmian w powyższym zakresie.
Adz_â: Zamawiający wymaga osieciowania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć switch 28
Szkoła posiada router.
AdA_Z_; Zamawiający uznaje za lepsze połączenie równoległe o czym mowa w pkt. 2.2b
wszystkie łączą się bezposrednio z jednostką centralną.
mgr B rtosz odo/al(
sunna 3 z 3
Treść ogłoszenia: zapytanie_na_pracowni___271.1.100.2019.pdf
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany e środków Województwa Mazowieckiego w ramach: "Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych"