Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r."

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania: Uniewa__nienie_post__powania.pdf

nasza q,'llfna
Fpz.271.7.2020
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 18.02.2020 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zagospcxiarowanie
odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca
lutego 2021 r."
2. Nr postępowania: FPZ.271.7.2020 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
jako Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.-
Prawo zamówień publicznych (tj.Dz. U. rok 2019 poz.1843) unieważniam postępowanie
o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE:
3. W dniu 18 lutego 2020 r. w przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta przez
następujących wykonawców:
Oferta nr 1
Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Berka Joselewicza 1 ,
07-410 Ostrołęka
cena brutto: 1 207 473, 72 zł
• Oferowany termin płatności 30 dni.
4. Zamawiający- stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy PZP- bezpośrednio przed otwarciem ofert
podał kwotę, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
tj. kwotę 570 000,00 zł brutto.
5. Oferta z najniższą ceną przewyższa zatem kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie posiada
własnych, które mógłby dodatkowo przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
6. Zgodnie z Działem XVI SIWZ kryteriami oceny ofert były cena (60%) oraz termin płatności
(40%). Po otwarciu ofert stwierdzono, że oferta z najniższą przekracza kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
7. powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego.
adres: ul. KoAciuszki 33
07411 Rzekun
Ola/'
telefon:
29 761 7301
29 761 7302
raks:
29 "3 20 93
strona internetowa:
e•mail:


Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

FPZ.271.7.2020
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 18.02.2020 r. pn. {Zagospodarowanie odpadów komunalnych
pochodzących z terenu Gminy Rzekuń Od marca 2020 r. do końca lutego 2021
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 570 000,00 zł.
2 DO godziny 1000 wpłynęła I oferta złożona przez niżej wymienionego Wykonawcą
2.1. Ostrołęckie TBS Spółka z o.o., ul. Berka Joselewicza, 07-410 Ostrołęka
• brutto: 1 207 473,72zł
Oferowany termin płatności wynosi: 30dni
Termin płatności nie może być krótszy niż 20 dni ani dłuższy niż 30 dni.
W terminie: 01.03.2020 r. do 28.02.2021 r.
Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne na rachunek
wskazany na fakturach w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającąo.
odo/ak


Treść ogłoszenia: Tre_____og__osznia.pdf

FPZ.271.7.2020
nasza gmina
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
ogłoszenie nr 511610-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.
Rzekuń, 11.02.2020 r.
7agnșpQfiRrnwRnie knmnnalnvrh 7 rerenłl Gminy R7pknń marra r dn
knńrR lnțpgn r
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
SVKCTA 7 AMAWTA
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat płmmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
jest przeprowadzane wwilnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów.

jest przeprowadzane wwilnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dm:iatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 550667959Cn:m, ul. ul.
Kościuszki 33 , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7617301 w. 47, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. faks 297 617 302.
Adres strony internetowej (URL): w-ww.rzekun.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZANIÓWIENIA (jeżeli dooczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania ftpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Tak
ww.rzekun.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
www.łzekun-net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w w
inny
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
firmy kurierskie, Poczta Polska, dostarczenie osobiste do Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń, pok. 103
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i tkzpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych
pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.
Numer referencyjny: FPZ.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2)
11.3)
Rodzaj
Informacja
możliwości
składania
Usługi
ofert
częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
11.4) Kratki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, uskłg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odpadów komunalnych z
terenu gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz
zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objęte jest przyjmowanie i zagospodarowanie
następujących odpadów: a) Odpady niesegregowane (zmieszane) o 20 03 01 w ilości
szacunkowej ok. 1930,50 ton/rok; b) odpady ulegające biftegradacji (zielone) o kodzie 20 02 01 w
ilości szacunkowej ok. 188,88 ton/rok; c) Odpady segregowane: - papier i tektura (kod odpadu 20 01
01) w ilości szacunkowej ok. 29,64 ton/rok, - zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 15 01 06)
w ilości szacunkowej ok. 196,16 ton/rok, - opakowania ze szkła (kod odpadu 15 01 07) w ilości


SIWZ wraz z zał: SIWZ_wraz_zal._zagospo.pdf
nasza gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących
z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.”
Rzekuń, dnia 11.02.2020 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcHiziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, Kościuszki 33
rzekun@rzekun_pl
www.rzekun_pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1645
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ust 1 oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Pzp).
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.),
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.),
3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz. IJ z 2019 r. poz 2453),
4. Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018
zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich može žądać
zamawiający od wykonawcy w postw»vaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018.
poz. 1993).
4. Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018
r., poz 419 ze zm.),
5. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz
1000 ze zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz U. z 2018
2

r., poz 798),
T Ustawa z dnia 23 Oietnia 1964 (Dz U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.) — Kodeks
cywilny.
8. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2019 r., poz. 2010 ze zm.),
9. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz 701 ze zm.),
10. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tj.: Dz IJ z 2019 r., poz. 506
ze zm.),
11. Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia i odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167),
12. Uchwala Rady Gminy Rzekuń w sprawie regulamłnu utrzymania czystości i porządku
na terenie gminy Rzekuń,
13. Uchwała Rady Gminy Rzekuń w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w za-
kresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania
tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospo-
darowanie odpadami komunalnymi zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń,
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
• 90500000-2 Usługi związane z odpadami,
• 90533000-2 Usługi odpadam.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zagospcdarowanie odpadów komunalnych pocho-
dzących z terenu gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.
2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia objęte jest przyjmowanie i zagospodarowanie następujących
odpadów:
a) Odpady niesegregowane (zmieszane) o kodzie 20 03 01 w ilości szacunkowej ok.
1930,50 ton/rok;
b) odpady ulegające biodegradacji (zielone) o kodzie 20 02 01 w ilości szacunkowej ok.
188,88 ton/rok,
3



Edytowalne załączniki: Edytowlane.odt
Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.7.2020
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy: …........................................................................................................................
Adres:…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.”
2. Oferuję wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena łączna netto oferty :……………………………….zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: ……. % …...............................................................…...zł
Cena łączna brutto oferty :………………………………………….zł
słownie złotych....................................................................
3. Oferowany termin płatności wynosi:……… dni.
Termin płatności nie może być krótszy niż 20 dni ani dłuższy niż 30 dni.
4. W terminie: 01.03.2020 r. do 28.02.2021 r.
5. Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne na rachunek wskazany na fakturach w terminie ……... dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
7. Oświadczamy, że cena oferty (z podatkiem VAT) podana w ust. 1 jest wartością faktyczną na dzień składania oferty. 8. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty.
9. Oświadczamy, że przedmiot zamówienia oferowany przez nas spełnia wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej.
10. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wykazany w SIWZ.
11. Niniejszym akceptujemy postanowienia zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na ich warunkach, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Oświadczamy, że dokumenty załączone do oferty opisują stan prawny i faktyczny, aktualny na dzień składania oferty.
13. Oświadczamy, że na dzień składania oferty posiadamy do zagospodarowanie powyższych odpadów Instalację komunalną.
14. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
15. Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
16. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
mikroprzedsiębiorstwa □
małego przedsiębiorstwa □
średniego przedsiębiorstwa □
17. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
Niewypełnienie oferty w zakresie pkt. 16 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do
powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
18. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i
zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
19. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię ………………………………………………………… Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
20. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
21. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
22. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………, dn.………………… …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.7.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. a SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.7.2020
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy
Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.7.2020
…………………………………..
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
wzór - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Rzekuń od marca 2020 r. do końca lutego 2021 r.”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn. ....………..…
.…….................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawc/

Historia zmian

2369 Dodanie Zagospodarowanie odpadów komunalnych z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2