Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Termomodernizację i wymianę poszycia dachu wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele".

Treść ogłoszenia: Zapytanie_ofertowe_projekt_termomodernizacja_2018.pdf

nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 09.04.2018 r.
FPZ.271.1.6.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania
pn.: „Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz z
terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele”.
2. Przedmiot zamówienia.
2. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
dla zadania pn.:
„Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz
z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele” zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332), Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i Odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno — użytkowego (Dz. U. Z 2013 r. Poz. 1129),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno — użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), obowiązującymi
warunkami technicznymi.
Dokumentacja projektowo — kosztorysowa obejmować powinna zakres prac projektowych
remontowych: zmiana pokrycia dachu, termomodernizację istniejąc*go budynku świetlicy
o wymiarach Ok. 30 m x 12 m x 7m wraz z zagospodarowaniem terenu części działki nr.
gecxi. 101/4 w msc. Zabiele 0 pow. ok. 3 955 m2 poprzez zaprojektowanie m.in.: boiska
sportowego, ciągów pieszo — jezdnych, miejsc parkingowych, elementów małej
architektury, nasadzeń zieleni.
Zamawiający przeprowadzenie wizji lokalnej budynku i zebranie niezbędnych
informacji do sporządzenia Oferty.

3. Szczegółowy zakres zamówienia obeimuie.
a) mapy geodezyjnej dla zakresu inwestycji;
b) wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji i wymiany poszycia dachu wraz z
zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele— po 5 egz.,
c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i robót budowlanych — 2 egz.,
d) kosztorysu inwestorskiego — po 1 egz.,
e) przedmiaru robót — po 1 egz.,
f) wersji elektronicznej opracowania na płycie CD w wersji edytowalnej oraz PDF,
g) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia
rozpoczęcia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
4. Dla wykonania powyższych zadań Wykonawca wykona i uzyska:
1) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże
rozwiązań;
2) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia
projektowe między poszczególnymi branżami.
3) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane).
4) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
5) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie
z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń
finansowych ze strony Wykonawcy.
7) W t*nie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwolenia na budowę itp.
8) Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie
aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 60 m-Cy Od daty

sporządzenia kosztorysu.
10) Dokumentacja projektowa stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być
zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy że jest zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że jest wydana w stanie kompletnym
z punktu widzenia któremu ma służyć,
11) Niekompletność lub wady przedmiotu zamówienia Zamawiający może reklamować
w okresie udzielonej gwarancji na okres 60 m-cy licząc od daty przyjęcia dokumentacji
a Wykonawca zobowiązuje się dokumentacje uzupełnić bądź poprawić bezpłatnie
w ustalonym terminie.
5. Uwarunkowanie szczegółowe i dodatkowe informacje:
a) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe;
b) Obszar inwestycji Objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
c) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom Wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów,
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
e) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z
uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
Ka2dy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w Oddzielnym sąregatorze
z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora.
6. Termin realizacji zamówienia: do 30.07.2018 r.
Za termin zakończenia uznaje się spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji
projektowo kosztorysowych wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku 0 pozwolenie na
rozbudowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót.
6. gwarancji: 60 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Miejsc* i termin złożenia oferț',
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.04.2018 r. godz. 11


Historia zmian

2319 Dodanie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wymiany dachu i zagospodarowania terenu z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2