Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Termomodernizację i wymianę poszycia dachu wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele".
Treść ogłoszenia: Zapytanie_ofertowe_projekt_termomodernizacja_2018.pdf
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 09.04.2018 r.
FPZ.271.1.6.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania
pn.: „Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz z
terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele”.
2. Przedmiot zamówienia.
2. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
dla zadania pn.:
„Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz
z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele” zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332), Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i Odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno — użytkowego (Dz. U. Z 2013 r. Poz. 1129),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno — użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), obowiązującymi
warunkami technicznymi.
Dokumentacja projektowo — kosztorysowa obejmować powinna zakres prac projektowych
remontowych: zmiana pokrycia dachu, termomodernizację istniejąc*go budynku świetlicy
o wymiarach Ok. 30 m x 12 m x 7m wraz z zagospodarowaniem terenu części działki nr.
gecxi. 101/4 w msc. Zabiele 0 pow. ok. 3 955 m2 poprzez zaprojektowanie m.in.: boiska
sportowego, ciągów pieszo — jezdnych, miejsc parkingowych, elementów małej
architektury, nasadzeń zieleni.
Zamawiający przeprowadzenie wizji lokalnej budynku i zebranie niezbędnych
informacji do sporządzenia Oferty.
3. Szczegółowy zakres zamówienia obeimuie.
a) mapy geodezyjnej dla zakresu inwestycji;
b) wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji i wymiany poszycia dachu wraz z
zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele— po 5 egz.,
c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i robót budowlanych — 2 egz.,
d) kosztorysu inwestorskiego — po 1 egz.,
e) przedmiaru robót — po 1 egz.,
f) wersji elektronicznej opracowania na płycie CD w wersji edytowalnej oraz PDF,
g) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia
rozpoczęcia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
4. Dla wykonania powyższych zadań Wykonawca wykona i uzyska:
1) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże
rozwiązań;
2) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia
projektowe między poszczególnymi branżami.
3) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane).
4) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
5) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie
z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń
finansowych ze strony Wykonawcy.
7) W t*nie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwolenia na budowę itp.
8) Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie
aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 60 m-Cy Od daty
sporządzenia kosztorysu.
10) Dokumentacja projektowa stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być
zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy że jest zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że jest wydana w stanie kompletnym
z punktu widzenia któremu ma służyć,
11) Niekompletność lub wady przedmiotu zamówienia Zamawiający może reklamować
w okresie udzielonej gwarancji na okres 60 m-cy licząc od daty przyjęcia dokumentacji
a Wykonawca zobowiązuje się dokumentacje uzupełnić bądź poprawić bezpłatnie
w ustalonym terminie.
5. Uwarunkowanie szczegółowe i dodatkowe informacje:
a) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe;
b) Obszar inwestycji Objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
c) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom Wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów,
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
e) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z
uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
Ka2dy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w Oddzielnym sąregatorze
z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora.
6. Termin realizacji zamówienia: do 30.07.2018 r.
Za termin zakończenia uznaje się spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji
projektowo kosztorysowych wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku 0 pozwolenie na
rozbudowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót.
6. gwarancji: 60 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Miejsc* i termin złożenia oferț',
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.04.2018 r. godz. 11
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 09.04.2018 r.
FPZ.271.1.6.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania
pn.: „Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz z
terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele”.
2. Przedmiot zamówienia.
2. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
dla zadania pn.:
„Termomodernizacja i wymiana poszycia dachu wraz
z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele” zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2017 poz. 1332), Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i Odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno — użytkowego (Dz. U. Z 2013 r. Poz. 1129),
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno — użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), obowiązującymi
warunkami technicznymi.
Dokumentacja projektowo — kosztorysowa obejmować powinna zakres prac projektowych
remontowych: zmiana pokrycia dachu, termomodernizację istniejąc*go budynku świetlicy
o wymiarach Ok. 30 m x 12 m x 7m wraz z zagospodarowaniem terenu części działki nr.
gecxi. 101/4 w msc. Zabiele 0 pow. ok. 3 955 m2 poprzez zaprojektowanie m.in.: boiska
sportowego, ciągów pieszo — jezdnych, miejsc parkingowych, elementów małej
architektury, nasadzeń zieleni.
Zamawiający przeprowadzenie wizji lokalnej budynku i zebranie niezbędnych
informacji do sporządzenia Oferty.
3. Szczegółowy zakres zamówienia obeimuie.
a) mapy geodezyjnej dla zakresu inwestycji;
b) wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji i wymiany poszycia dachu wraz z
zagospodarowaniem terenu przy świetlicy w miejscowości Zabiele— po 5 egz.,
c) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i robót budowlanych — 2 egz.,
d) kosztorysu inwestorskiego — po 1 egz.,
e) przedmiaru robót — po 1 egz.,
f) wersji elektronicznej opracowania na płycie CD w wersji edytowalnej oraz PDF,
g) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia
rozpoczęcia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
4. Dla wykonania powyższych zadań Wykonawca wykona i uzyska:
1) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże
rozwiązań;
2) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym
z punktu widzenia celu któremu ma służyć, a przede wszystkim posiadać uzgodnienia
projektowe między poszczególnymi branżami.
3) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane).
4) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
5) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie
z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń
finansowych ze strony Wykonawcy.
7) W t*nie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, związane
z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwolenia na budowę itp.
8) Oferent w ramach realizacji zamówienia jest zobowiązany dokonać na żądanie
aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 60 m-Cy Od daty
sporządzenia kosztorysu.
10) Dokumentacja projektowa stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być
zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy że jest zgodnie
z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że jest wydana w stanie kompletnym
z punktu widzenia któremu ma służyć,
11) Niekompletność lub wady przedmiotu zamówienia Zamawiający może reklamować
w okresie udzielonej gwarancji na okres 60 m-cy licząc od daty przyjęcia dokumentacji
a Wykonawca zobowiązuje się dokumentacje uzupełnić bądź poprawić bezpłatnie
w ustalonym terminie.
5. Uwarunkowanie szczegółowe i dodatkowe informacje:
a) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane
technologie oraz rozwiązania projektowe;
b) Obszar inwestycji Objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
c) Zastosowane w projekcie materiały winny odpowiadać wymogom Wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów,
materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję.
e) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i funkcjonalne
przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia (Zamawiający
dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z
uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli
obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów).
Ka2dy komplet dokumentacji powinien być umieszczony w Oddzielnym sąregatorze
z opisaną z zewnątrz zawartością segregatora.
6. Termin realizacji zamówienia: do 30.07.2018 r.
Za termin zakończenia uznaje się spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego dokumentacji
projektowo kosztorysowych wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku 0 pozwolenie na
rozbudowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót.
6. gwarancji: 60 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Miejsc* i termin złożenia oferț',
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.04.2018 r. godz. 11