Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Budowę kanalizacji sanitarnej w Tobolicach- etap II

Zawiadomienie o wyborze oferty: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_01.10.2015r..pdf

Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 23.09.2015r.: Wyja__nienie_do_Wykonawc__w_IV__23092015.pdf

Wyjaśnienie treści SIWZ 18.09.2015r.: Wyja__nienie_do_Wykonawc__w_III_18092015.pdf

Wyjaśnienie treści SIWZ 17.09.2015r.:Do_wykonawc__w_II_17092015.pdf

nasza gmina
Fpz.271.11.2015
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 17.09.2015"
Wykonawców
dotyczy: 'X)stępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
niewraniczonego na „Budowę kanalizacji sanitamej w Tobolicach- II etap".
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146
i 1232 oraz z 2015r. poz. 349) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia na
„Budowę kanalizacji sanitamej w Tobolicach- II etap"
Pytanie;
2.
3.
4.
5.
adres
Czy Zamawiający będzie wymagał aby studzienki z tworzyw sztucznych zostały
wykonane zgodnie z normą PN EN13598-2? Nadmieniam, że norma PN-B-10729
przywołana w specyfikacji jest nieaktualna, została wycofana.
Czy Zamawiający uzna przepompownie z tworzywa sztucznego za równoważne do
przepompowni z polimerobetonu?
Czy Zamawiający jako rozwiązanie równoważne do studni tworzywowych DNI 000 z
PEPP uzna studnie betonowe z zabetonowaną wkładką z poliuretanu (PIJ)
wzmocnionego włóknem szklanym?
Proszę o informacje czy za zajęcie pasa pobierana opłata jeżeli
tak to w jakiej wysokości i na jakiej podstawie.
Proszę o informacje jaka część sieci znajduje się w drogach, i do kogo te drogi
należą.
33
07411
29 761 7301
29 7302
faks:
29 643 2093
internc towa
e-mail;
rzekun _p I
rzeku

6.
7.
8.
9.
Proszę o okršlenie mi«izy którymi studniami ma być położony rurociąg PCV dn 250
mm ilość z przedmiaru nie zgadza się z zakresem w SWIZ
Proszę o dokładne określenie zakresu przetargu (nr studni i długość sieci) , gdyż
ilości z przedmiaru nie zgadzają się z ilościami na rzutach.
Wg SWIZ przetarg obejmuje zakres PTI do pkt f29 , oraz PTI do F3.16 oraz od
F3.14 do F3.14.7 , natomiast w przedmiarze w poz 17 jest mowa o studniach dn 1000
mm ,natomiast na rzutach są dn 600 i dn 1000.
Proszę o określenie głębokości studni Fl dn 1200 mm , brak rzędnej dna osadnika.
W dokumencie „Dokumentacja projektowa" znajdują się warunki techniczne wydane
przez Ostro—ie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. — strona
49. Punk 7 „Warunków technicznych" mówi o tym, że na przyłączach kanalizacji
sanitarnej granicą posesji — w terenie Skarbu Państwa) należy zaprojektować
studzienki rewizyjne PCV DN 425 mm z włazem żeliwnym typu ciężkiąo. Proszę
o wyjaśnienie czy zaprojektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej mają być
zakończone taką studzienką i jeżeli tak to czy zamawiający taki punkt w
przedmiarze robót sanitarnych. Proszę o sprecyzowanie ilości przyłączy a za tym
idzie ewentualnej liczby studni dn 425mm. Po przeanalizowaniu projektu według
moich wyliczeń liczba przyłączy to 24szt. Brak konkretnąo i precyzyjnąo opisu
przyłączy może wprowadzać kosztorysanta w błąd.
10. W przedmiarze robót sanitarnych występuje pozycja— Montaż zbiornika
z polimerobetonu przepompowni ścieków PT 1 0 śr. (pozycja 46
przedmiaru), taki Sam wymiar ma zbiornik przepompowni w dokumencie:
Przepompownia PTI — cz. graficzna, natomiast w „Dokumentacji projektowej" Tom
III — Profile Podłużne strona 73 występuje komora pomp PT 1 szer.=1.5m. Proszę o
sprecyzowanie jaką ma mieć zbiornik przepompowni PTI.
11. Na mapie do celów projektowych Ark. 6 (18) jak również w Dokumentacji
projektowej" Tom III — Profile Podłużne strona 73 przed przepompownią PTI
zaprojektowany jest osadnik o średnicy 1.2m oznaczony jako Fl. o
odpowiedz czy osadnik ten należy wykonać? Jeżeli tak to z jakich materiałów jest on
zaprojektowany? Proszę o tej pozycji w przedmiarze robót sanitarnych.
strona 2 z 4

12. W przedmiarze robót sanitamych występuje pozycja — Studzienki kanalizacyjne z
gotowych elementów z tworzyw sztucznych 0 śr. 1000mm... - ilość 21szt (pozycja 17
przedmiaru). Z dokumentacji projektowej wynika, Ze do zamontowania w zadaniu:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach — etap II" studnia dn600 — 13szt,
studnia dnlOOO — 5szt. Proszę 0 sprawdzenie i ilości studni dn600, dnlOOO
i ewentualnie dn425 i umieszczenie odpwiednich zapisów w robót
sanitarnych. Jeżeli rzeczywiście ilość studni jest inna niż w przedmiarze, proszę o
podanie oznaczeń tych studni w dokumentacji projektowej (np.: F3.16...) celem ich
identyfikacji a za tym idzie określenia wysokości i rodzaju tych studzienek.
na które udziela się następuiacej odpowiedzi:
Ad. 1 Zamawiający wymaga zastosowania aktualnych norm które odnoszą się do realizacji
niniejszego zamówienia.
Ad.2. Zamawiający nie dopuści zmiany materiału wykonania zbiornika przepompowni ścieków z
na tworzywo sztuczne.
Ad.3 Zamawiający nie uzna równowa2nc&i studni w stosunku do
zaprojektowanych studni z tworzyw sztucznych.
Ad.4 Informacje dotyczące opłat i stawek za zajęcie pasów drogowych będących własnością
Gminy Rzekuń pobierane Są z uchwała Rady Gminy nr XV/7712004 z dnia 30.04.2004 r.
i zarządzeniem Wójta Gminy nr 64/2015 z dnia 14.09.2015 r. które są opublikowane na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu.
Ad.5 Sieć kanalizacyjna objęta niniejszym postępowaniem zlokalizowana jest w pasach
drogo"ch własnością Gminy Rzekuń z wyjątkiem zlokalizowanej na dz. ozn. nr
geod. 81/5 która stanowi własność prywatną i na którą gmina Rzekuń posiada zgodę właściciela
na wykonanie robót.
Ad.6 Rurociąg PCV dn 250 zaprojektowano na odcinkach od przepompowni PTI do studni ozn.
sym. F3 oraz na odcinku od studni ozn. sym. F3.14 do studni ozn. sym. F3.14.6.
Ad.7 Zakres zamówienia został opisany w SIWZ za odcinków i elementów które należy
wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiary robót przy zamówienie
ryczałtowym są tylko materiałami pomocniczymi.
Ad. 8. Studnię ozn. sym. Fl należy wykonać z tworzywa sztucznego o śr. 1000 mm bez
osadnika, głębok"ć studni należy przyjąć zgodnie na rz«inej kanału grawitacyjnąo
do tej studni.
Ad.9. Zakres rokńt dotyczący zakończenia przyłączy kanalizacyjnych (odnóg) został okršlony w
opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ, natomiast ilość przyłączy wynika z zakresu sieci do
strona 3 z 4

Wyjaśnienie treści SIWZ: Do_Wykonawc__w__I.pdf

nasza gmina
FPZ271.11.2015
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 14.09.2015r.
Do
Wykonawców
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na „Budowę kanalizacji sanitamej w Tobolicach- II etap".
WYJAŚNIENIE
treści słwz
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146
i 1232 oraz z 2015r. poz. 349) wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia na
„Budowę kanalizacji sanitarnej w Tobolicach- II etap"
1. Czy zamawiający będzie wymagał aby studzienki z tworzyw sztucznych zostały
wykonane zgodnie z normą PN EN13598-2? Nadmieniam, Ze norma PN-B-10729
przywołana w specyfikacji jest nieaktualna, została wycofana.
2. Czy zamawiający uzna przepompownie z tworzywa sztucznego za równoważne do
przepompowni z polimerobetonu?
na które udziela sie nastepuiącei odpowiedzi:
Ad. 1 Zamawiający wymaga zastosowania aktualnych norm które odnoszą się do
realizacji niniejszego zamówienia.
Ad. 2. Zamawiający nie dopuści zmiany materiału wykonania zbiornika
przepompowni ścieków z polimerobetonu na tworzywo sztuczne.
Godzin
adres: ul. K04ciusAi33
07411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29 761 7302
faks:
29 643 20 93
Stronu intern
e-mail:
wawrz.ckun.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Treść ogłoszenia: Og__oszenie_10092015.pdf

FPZ.271.11.2015
nasza gmina
Rzekuń, dn. 10.09.2015r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach-ll etap
Numer ogłoszenia: 236340 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
O loszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcła umowy ramowe]
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
(DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
l. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń , ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj.
mazowieckie, tel_ 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.
• Adres strony internetowej zamawiającego: wwvv.rzekun.pl
l. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej
w Tobolicach-ll etap.
11.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Etap 1
zamówienła: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach - zlewnia PTI Przedmiotem
zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno
cłsnłenłowej w
technologii PVC i PE w zakrese średnic od 110 mm do 250 mm wraz z do
granic nieruchomości w obrębie pasów drogowych. Odnogi do nieruchomości naležy
zakończyć korkam na granicy pasa drogowego i posesji prwatnych_ W ramach części
zamówienia naležy wykonać: grawitacyjny dla zlewni PT 1 z PVC o śr. od 160 do
200 mm - 555,70 mb Na odcinakach od przepompowni PTI do F3_16, od F314 do
F3147 Rurociąg tłoczny z PE o śr. 110 mm - 1 011 mb_ Na odcinku od przepompowni
PTI do pkt f2g; Przepompownie ścieków PTI wraz z wykonaniem wewnętrznej linii
zasilającej (WIZ) od złącza kablowego do szafy sterowniczej przemłpowni - 1 kpl. Roboty
drogowe i odtworzeniowe. 3 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany
równiež do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 lub 72
miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu
zamieszczonego w formularzu ofeltowym przez Wykonawcę); prowadzenia robót zgodnie

z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy oraz obsługi
geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; przedstawienia do zaakceptowania na
piśmie dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków przed jej
montažem; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i
materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie
szczelności na eksflltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań
gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych. Zamawiający zastrzega sobie
prawo wykonania ww badań w trakcie odbiorowych. W przypadku
wyników badań, Zamawiający obciažy kosztem wykonanych badań sprawdzających
Wykonawcę robót, poniesienia kosztów zajęcia pasów drogowych dróg gminnych i
opracowania projektu czasowej organizacji ruchu; dokonania napraw wszelkich zniszczeń
powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach
niniejszego zamówienła; uszkodzonych lub zniszczonych punktów
geodezyjnych na własny koszt; zapewnienia Ze zamówienie będzie zrealizowane zgodnie
z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, normami i wytycznymi, z
materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo
Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania
bezpieczeństwa terenu budowy oraz robót poza placem budowy, a w szczególności:
zabezpieczenia terenu budowy przed dostęwn osób nieupowažnionych zapewniając
bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy
producentów własne w dokumentacji przetargowej słužą wyłącznie do określenia
parametrów technicznych oraz doprecyzowanłu przedmiotu zamówienia oznaczają lub
równowažny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie
minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach
równowažnych, czyli co najmniej takich, jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia 1 materiały
równowažne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne I
jakościowe a zastosowanie ich w Zaden sposób nie wpłynie na prawidłowe
funkcjonowanie obiektu; Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji
lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do oferty; Wykonawca zrealizuje
roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany,
szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót mają charakter
pomocniczy). Przedmiot zamówienia naležy wykonać na w/w dokumentów
zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami Wykonawca winien uwzględnić w
wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku
jakichkolwiek rozbiežnošci pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (tj.
przedmiarami robót) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4. Ewentualny
nadmar urobku po zabudowie sieci i uzbrojenia odwieźć na miejsce wskazane przez
Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo
przeprowadzenia inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów kątem prawidłowego
wykonania. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu zamówienia
Zamawiający zleci wykonanie inspekcji sprawdzających a kosztami obcłažy Wykonawcę
do momentu stwierdzenia prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.
2

Wydzielony modem GPRS wwiłpracujący z istniejącym systemem monitoringu GPRS
OPWiK . Wykonawca musi przewidzieć koszty włączenia i uruchomienia nowych
przepompowni ścieków w istniejącą aplikację SCADA naležącą do OPWiK. Wykonawca
musi pobrać od działu technicznego OPWiK aktualne warunki techniczne włączenia
nowych przepompowni ścieków do systemu SCADA
11.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.2324.00-6_
11.1 .7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
11.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie.
30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
111.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania každy
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 00000 zł (słownie: osiem
tysięcy złotych i 00/100). 2 Wykonawca može wnieść wadium w jednej lub kilku formach
przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym Ze poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pienięžnym,
gwarancjach bankowych, -gwarancjach
ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia g listopada 2000" o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz 275 ze zm.). 3 Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego
wiesienia do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu naležy wnieść przelewem na konto
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371
2012 0007 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia
wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki
zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp. 7. Uwaga: wadium zostanie uznane
w przypadku innych form niž pienięžnej, w przypadku, gdzłe zabezpieczenie umožliwi jego
zatrzymania we wszystkich sytuacjach, o których mowa w art 46 ustawy Pzp, zarówno w
ustępie 4a, jak i 5 tego przepisw
111.2) ZALICZKI
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena spełniania warunku dokonana w oparciu o złožone przez
3

SIWZ wraz zał: SIWZ_wraz_zal_10092015.pdf

Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach — etap II
Rzekuń, dn 10.09.2015 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa-
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcKlziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700
pt 745 do 13c'0
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ustl oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
T
Ustawa Pzp (Dz U. z 2013 r. łm_907, 984, 1047,1473 z 2014 r. poz. 423, 768, 811,
915, 1146 i 1232 oraz z 349).
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie
rodzajów dokumentów jakich može Zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz U. z 2013 r., poz 231).
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych ( Dz U. z 2013 poz 1692).
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie
wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2012, poz. 1372).
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z
2003r. Nr 153, poz 1503 z póżn_ zm.).
Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz U. z 2002r.
Nr 101, poz 926 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz_U. Nr
50, poz 331, z póžn. zm.).
2

8. Kodeks cywilny.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.0znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45232410-9 Roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej,
45232400-6 Roboty w zakresie kanałów ściekowych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje
2.1. Etap 1 zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach — zlewnia
p Tl
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno
ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 110 mm do 250 mm
wraz z odnogami do granic nieruchomości w obrębie pasów drogowych. Odnogi do
nieruchomości naležy zakończyć korkami na granicy pasa druowego i posesji
prywatnych. W ramach części zamówienia naležy wykonać:
Rurociąg grawitacyjny dla zlewni PT 1 z PVC o śr. od 160 do 200 mm — 555,70 mb_
Na odcinakach od przepompowni PTI do F3_ 16, od F3 14 do F314.7
Rurociąg tłoczny z PE o śr. 110 mm — 1 011140 mb_ Na odcinku od przepompowni
PTI do pkt f2g,
Przepompownie ścieków PTI wraz z wykonaniem wewnętrznej linii zasilającej (WIZ)
od złącza kablowego do szafy sterowniczej przepompowni — 1 kpl_
Roboty drogowe i odtworzeniowe.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 lub 72 miesięcy,
licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu
zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę);
prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy oraz obsługi
geodezyjnej;
wykonania na własny koszt inwentaryzacji gecKlezyjnej powykonawczej
zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
3

Edytowalne załączniki: Edytowalne_za____czniki.odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.11.2015
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:….....................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.............................. tel:..........................................., fax.................................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II Oferuję całość wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... W terminie do 30.06.2016r.
Udzielam gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: ………………..(wyrażony w liczbie miesięcy)
Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty nastąpi po protokolarnym odbiorze fakturą częściową i końcową odbioru robót na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych Podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm) Podwykonawców,...................................................., na których zasoby Wykonawca powołuje się za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. a, b, c, d SIWZ- polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1)- 4) SIWZ wraz z zobowiązaniem o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2e Pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
11. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
12. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
13. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
14. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
Rzekuń dn.................... ……………........
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ.271.11.2015
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” Oświadczam, że mogę ubiegać się o zamówienie i spełniam wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907, 984, 1047,1473 z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915,1146 i 1232 oraz z 2015r. poz. 349), a w szczególności:
posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
posiadam wiedzę i doświadczenie,
dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na każde żądanie zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą. Rzekuń, dn…………..
…………………………………..
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.11.2015
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania Nazwa Wykonawcy:…....................................................................................................................
Adres:….......................................................................................................................................... Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:........................................ tel:..........................................., fax.................................
w przetargu nieograniczonym na: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.907, 984, 1047,1473 z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915,1146 i 1232 oraz z 2015r. poz. 349 ).
Rzekuń, dn......................
…..................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.11.2015
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania (w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.11.2015
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESEM WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.11.2015 ...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Oświadczenie Oświadczam, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia na:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Rzekuń, dn......................
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 7 do SIWZ
FPZ. 271.11.2015
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp.
Niniejszym oświadczam, że biorąc udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach – etap II” Należę/nie należę* do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późń. zm):
Lista grupy kapitałowej:
1. …...........................................................
2. …...........................................................
3. …..........................................................
4. ….......................................................... *skreślić niewłaściwe
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/

Przedmiar robót: Przedmiary_rob__t.zip

Opinia geologiczna: Opinia_geologiczna.zip

STWiORB: STWiORB.zip

Dokumentacja projektowa: Dokumentacja_projektowa.zip

Historia zmian

2264 Dodanie Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach-etap II z 15-06-2023 13:54:27 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2