Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: "Przebudowę drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare".

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_22092014.pdf

Ogłoszenie:Og__oszenie.pdf

Rzekuń, dn. 02.09.2014"
naszł gmina
FPZ.271.18.2014
OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Protuly Stare
Numer ogłoszenia: 292116 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń, WOJ mazowieckie:
teł. 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.
Adres strony internetowej zamawiającego: www_rzekun_pl
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr ewid_
317/2 i 221 w msc_ Przytuły Stare.
11.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia
obejmuje przebudowę drogi gminnej nr ewid_ 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare - etap I w km
0+591:75 do 1+040:00. 1) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów
roboty pomiarowe; - karczowanie; - odhumusowanie;
roboty rozbiórkowe;
roboty ziemne-
korytowame ; - regulacje; - kanalizacja deszczowa ; - elementy kanalizacji deszczowej-regulacja i
podpięcie istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej; - podbudowy; - nawierzchnie asfaltowe;
przełożenie nawierzchni z kostki betonowej; - chdnik; - zjazdy: - oznakowanie poziome, pionowe i
elementy bezpieczeństwa ruchu - krawężniki i obrzeża. 3. W ramach zamówienia Wykonawca
będzłe zobowiązany równiež do: udzielania gwarancji na ury•konane roboty budowlane na okres 60
miesięcy: licząc od dnia końcowego odbionł robót; •vvykonanła na własny koszt inwentaryzacji
geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach: przedstawienia do
akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych: certyfikatów: Śu•iadectw
dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów
badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji
lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty
zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej: specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. prowadzenia robót
zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót
Budowlany:h; •wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, oraz obsługi geodezyjnej,

opracowanła projektu czasowej organizacji ruchu, dokonania napraw wszelkich zniszczeń
powstały:h w trakcie realizacji zamóxvienła na własny koszt: swoim staramem i w ramach
niniejszego zamówienia; dtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na
własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymł przepisami
techniczno - budowlanymi: nołmarni i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę:
odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności
dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy: oraz robót poza placem budowy: a w
szczególności: zabezpieczenia terenu budou-y przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając
bezpłeczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; ewentualne zastosowane nazwy producentów
własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określema parametrów technicznych oraz
doprecyzowamu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równowažny_ Wszystkie parametry w
dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
określone są na poziomie minimalnym: tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o
parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji
technicznej ury•konama i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równou•ažne
Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosou•anie
ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe ńunkcjonowanie obiektu; Szczegółowy za_kres robót
do Aykonarłia zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany: szczegółowa specyfikacja
techniczna: przedmiary (przedmłary robót maja charakter Przedmiot
zamówienia należy •vvykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami:
przepisami. Wykonawca xvimen uwzględnić w u-ycenie wszystkie elementy zawarte w
dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a
dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji
projektowej. 4. Inne informacje Ewentualny nadmiar urobku z korytowania odwieźć na miejsce
wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9
11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
29.05.2015.
SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM: EKONOMICZNYM:
FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
111.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 _ Przystępując do nimejszego postępowania każdy Wykonawca
zobowiązany jest unieść •,vadium w wysokości: 10.000:00 zł (słounie: dziesięć tysięcy złotych i
00/100). 2. Wykonawca może Anie-ŚĆ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w aft. 45
ust. 6 ustawy Pzp: tj.: -pieniądzu: lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej: z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięžnym:
-gwarancjach bankouych: -gwarancjach ubezpieczeniowych: -poręczeniach udzielanych przez
podmioty: o których mowa w aft 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r_ o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U_ z 2007r_ Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofen dołączając
d0Aód jego wiesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy •,vnieŚĆ przelewem na
konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku
wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania
2

k-A0ty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje aft. 46
Pzp_
111.2) ZALICZKI
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnianła wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oświadczenie w sprawie spełniania warunków art. 22 ust. 1 Pzp_
111.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. w okresie ostatnich pieciu lat przed upływem terminu składania ofert: a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej Aykonali i prawidłowo ukończyli co najmnłej jedną robotę
budowlaną polegającą na budowie: przebudowie drogi o wafioŚci co najmniej
442 0000:00 złotych brutto;Ocena spehliania warunku dokonana będzie w oparciu o
złożone przez Wykonawcę oświadczenie w sprawie spełniania warunków art. 22 ust
1 Pzp_ i wykazu Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ_ xvraz z dowodami
należytego wykonania robót budowlanych.
• 111.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnianła wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oświadczenie w sprawie spełniania warunków art. 22 ust. 1 Pzp_
111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
c) osobami: które będą wykonywać zamówieme lub pisemnym
zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób: w tym: c_l) co
najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budo•vvy•, która posiada
upraunienia budowlarłe w specjalności drogowej, która posiada co najmniej
trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności
zgodnłe z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem
Ministra i Budoxvnictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie
samodzielnych ńmkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami
ubezpieczema we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego: ze wskazaniem tych
osób. Zamawiający określając urymogi dla osób w zakresie posiadarrych uprawnień
budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane: które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im
kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej
specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej: Konfederacji
Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszam Gospodarczego: stosownie
do przepisu afi_ 12 a ustawy Prawo budowlarłe oraz przepisów ustaŁvy o zasadach
uznaxvania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2CH38 r.: Nr 63: poz. 394)_Ocena spełniania warunku dokonana
3

SIWZ wraz z zal: SIWZ01092014.pdf

nasz ł gmina
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa dmi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare"
Rzekuń, dn 27.08.2014 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa.
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
GcKlziny urzędowania:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz, od 745 do 1545
wt 745 do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego z art. 10 ustl oraz art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania istotnych warunków zamówienia:
2
3
4.
5.
6.
T
Ustawa PZP (tj.Dz U. z 2013 r. 984, 1047 i 1473 oraz r. poz. 423, 768, 811
i gł5)_
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie
rodzajów dokumentów jakich može Zadać zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j.Dz. IJ z 2013 r., poz 231),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie
średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania
wartości zamówień publicznych (tj. Dz U. z 2013 poz 1692).
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie
wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2012, poz. 1372).
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. IJ_ z
2003r_ Nr 153, poz 1503 z późn_ zm.),
Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. IJ z 2002r.
Nr 101 , poz. 926 z późn. zm.),
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr
50, poz 331, z póžn. zm.)
2

8. Kodeks cywilny.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1.0znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania,
wykonywanie nawierzchni autostrad, dróg
fundamentowania oraz
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dmi gminnej nr ewid. 31712 i 221
w msc. Przytuły Stare — etap I w km od 0+591,75 do 1+040,00.
1) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót:
- roboty pomiarowe;
- karczowanie,
- odhumusowanie;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne-korytowanie ,
- regulacje;
- kanalizacja deszczowa
elementy kanalizacji deszczowej-regulacja i podpięcie istniejącej studzienki
kanalizacji deszczowej;
- podbudowy;
- nawierzchnie asfaltowe;
- przełoženie nawierzchni z kostki betonowej;
- chodnik;
- zjazdy;
- oznakowanie poziome, pionowe i elementy bezpieczeństwa ruchu
- krawęžniki i obrzeza.
udzielania gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc
od dnia końcowego odbioru robót;
3

Edytowalne załączniki:Edytowalne_zalaczniki.odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................ Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. e-mail:..................... tel:................................., fax..............................
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... W terminie: etap I do dnia 28.11.2014 r., etap II do dnia 29.05.2015 r. Udzielam gwarancji na okres 60 m-cy.
Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty nastąpi po protokolarnym odbiorze robót poszczególnych etapów fakturami częściowymi w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm) podwykonawców,.................................................... na których zasoby wykonawca powołuje się za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt 1) lit. a, b, c, d SIWZ- polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt 1)- 4) SIWZ wraz z zobowiązaniem o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
10. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
11. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
12. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:……………………………………………………………………..
13. Zastrzeżenia wykonawcy.
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione………………………………………………………………………………
14. Inne informacje wykonawcy:
……………………………………… dn........................................
…………………………………..
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................ Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. e-mail:............................. tel:.............................fax.........................................
składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Oświadczam, że mogę ubiegać się o zamówienie i spełniam wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych( tj.Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811 i 915),
a w szczególności:
posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
posiadam wiedzę i doświadczenie,
dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na każde żądanie zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą. Rzekuń, dn…………..
…………………………………..
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................ Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. e-mail:............................. tel:...............................fax............................
w przetargu nieograniczonym na: ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811 i 915).
Rzekuń, dn......................
…..................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania (w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 -w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone. Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 5 do SIWZ
................................................... FPZ. 271.18.2014
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI ODPOWIEDZIALNYCH ZA KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI WRAZ Z INFORMACJAMI NA TEMAT ICH KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, A TAKŻE ZAKRESEM WYKONYWANYCH PRZEZ NICH CZYNNOŚCI ORAZ INFORMACJĄ O PODSTAWIE DO DYSPONOWANIA TYMI OSOBAMI. ,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Lp.
Imię i nazwisko
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie (lata) i wykształcenie Rodzaj funkcji pełnionej w ramach zamówienia
Informacja o podstawie do dysponowania osobami 1
UWAGI
Kierownik budowy Rzekuń, dn...........
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ 1 Należy określić sposób dysponowania osobami, np.:zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej /o pracę oddanie do dyspozycji przez podmiot trzeci, inne (jakie?) .
Załącznik Nr 6 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014 ...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Oświadczenie Oświadczam, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia na:
,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Rzekuń, dn......................
...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 7 do SIWZ
FPZ. 271.18.2014
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp.
Niniejszym oświadczam, że biorąc udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare” Należę/nie należę* do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późń. zm):
Lista grupy kapitałowej:
1. …...........................................................
2. …...........................................................
3. …..........................................................
4. ….......................................................... *skreślić niewłaściwe
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/

Przedmiar robót: Przedmiar_rob__t.pdf

"ROADS" BIURA PROJEKTOWE I WYKONAWSTWO - MARCIN PAWEŁ PARZYCH
07-402 LELIS, DURLASY 22
PRZEDMIAR ROBÓT
Klasyfikacja TbÓt wg_ '
NAZWA
ADRES INWESTYCJI
INWESTOR
ADRES INWESTORA
SPORZĄDZIŁ KALKULACJ
SPRAWDZIŁ PRZEDMIAR
DATA OPRACOWANIA
ro Mziny
VAT [V]
ORCGI GMINNEJ W Msc. PRZYTUŁY STARE OOC W c+wa.c»0 00
1+147,70 ETAP -1
Pm'tuŕy Stsre, .iekie
07-411 ul. T 33
DROGOWA
12082014
VVsrfoŚĆ VAT
VAT
OgĆ-Ă-n
08ts opr.
nis 19.082014

01 dr etap
1
KSIĄŻKA PRZEDMIAROW
PRZEBUDOWA GMINNEJ W MW PRZYTUŁY STARE W KM 00 00 1+147,70. ETAP -
Roboty
O Od stek
III-IV z
O Od stek
KNNR 1
0111-01
KNNR 1
0101-07
KNNR 1
0107-02
KNNR 1
0107.
KNNR 1
KNNR 1
0208-02
KNNR
KRR 2-31
0812-03
robotEh - dróg
c+5g1,75
44825
448 Q 5
m,'kon
dmi i
z 2 punkt" o.y
pni'F1 ,20, fi 50cm
o 50
kwprły do 2km.
ofr&Ś
twy ziemi urodenž {h
do 5km
8 of—t
Odt—s
2205*D1
220±0
o my w gr.k8t
220_50
220_50
g+5+42+8+8+8+5+5+d
pod z

10
11
12
13
z rozbiórki n
14
te
15
O Od stek
10
17
O Od stek
Wyrwę pc należy gmntem
18
KRR 2-31
0811-04
KNNR
0803.
KRNR d
KRR 4_04
1102-01
KRR 4_04
1102-04
KRR 4_04
1102-tć
120+54
4703
4703
z trylinki z
e i zjudu z Mstyi8ł Órkc"ff
Seidzie do
g mm OperkN8d—kž
1 km
do 5km
174. ff'
17.too
19.00
4703
47 _ 03
4703
47 _ 03
4703
47 _ 03
5 Roboty
KNNR 1
KNNR 1
0208-02
KNNR 1
0214-02
KNNR 1
0407-01
III-IV z urobku Rckcty
" kop* -
judni: 338,18 n-,2 x 0,24m -
poăxze -
(1 457.22m2 x 0.20 m *oryto „d
- ne judnł:
134,47m2 0,24m
242.55rn2 x
zjudy z
0.24•33ô
do 5km
32245
z korn—ie dc

STWIORB: STWiORB.zip

Dokumentacja projektowa: Dokumentacja_projektowa.zip

 

Historia zmian

2250 Dodanie Przebudowa drogi gminnej nr ewid. 317/2 i 221 w msc. Przytuły Stare z 15-06-2023 13:54:27 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2