Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy: Og__oszenie_o_zamiarze_zawarcia_umowy_2708.2014.pdf

GMINA RZEKUŃ
67-411
Rzekuń dn. 27.08.2014r.
FPZ271.17.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
Wykonanie dokumentacji projektowei dla budowy kanalizacii sanitarnej w miejscowościach
Tobolice. Dzbenin. Czarnowiec, Laskowiec - Teodorowo. Rzekuń oraz budowy wodociagu W
mieiscowościach Przvtulv Stare. Ołdaki- Nowa Wieś Wschodnia i Drwecz położonych w
Gminie Rzekuń
Numer ogłoszenia: 284812 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
SEKCJA l: ZAMAWIAJĄCY
l. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, teł.
29 7617301 w. 47, faks 29 7617302
l. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA Ił: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej
dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Tobolice, Dzbenin, Czarnowiec, Laskowiec -
Teodorowo, Rzekuń oraz budowy wodociągu w miejscowościach Przytuły Stare, Ołdaki, Nowa
Wieś Wschodnia i Drwęcz położonych w Gminie Rzekuń.
11.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
11.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zamówieniu
uzupełniającym Zamawiający powierza do wykonania ten sam rodzaj usług objętych zamówieniem
podstawownyrn. 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę opracowanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
. Budowlane 'tj. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm./, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -
użytkowego Itj. Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072 ze zm.', oraz Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określania metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych
kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym 'Dz. U. nr 130,
poz. 13891. dla: 1. Zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych wraz ze
sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadań: Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w
systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniowym wraz z przyłączami o długości ok. 2,423 km w
miejscowości Tobolice. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie dla każdego
zadania: a) projektów budowlanych sieci - 5 egz., b) projektów wykonawczych sieci z przyłączami -
5 egz., c) projektów budowlanych zasilania elektrycznego przepompowni - 5 egz., d) szczegółowej
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., e) kosztorysu
inwestorskiego - 3 egz., f) przedmiaru robót - 3 egz., g) wersji elektronicznej opracowania na płycie
CD, h) wypisów z ewidencji gruntów na działki objęte opracowaniem. i) Uzyskanie w imieniu
Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. 3. Dla wykonania powyższych opracowań
Wykonawca wykona i uzyska: a) aktualną mapę sytuacyjno-wnysokościową do celów projektowych
dla zakresu objętego opracowaniem; b) wykonanie badań geotechnicznych gruntu i opracowanie
niezbędnej dokumentacji geotechnicznej; c) w imieniu Zamawiającego decyzję o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; d) w imieniu Zamawiającego raport 0
oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - o ile w toku postępowania taka konieczność
nastąpi; e) w imieniu Zamawiającego operat wodno - prawny, pozwolenie wodno - prawne,
uzyskać pozwolenie właściwych zarządców dróg na przejścia przez drogi, cieki wodne, oraz inne

opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę (w razie konieczności), f) w imieniu
Zamawiającego zgód właścicieli na wejście na grunt. Zgoda ma mieć charakter pisemnego
oświadczenia właściciela wraz z załącznikami graficznymi - o ile w toku postępowania taka
konieczność nastąpi. g) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień umożliwiających uzyskanie
decyzji o pozwoleniu na budowę, h) uzyskanie uzgodnień z właścicielami posesji lokalizacji
przyłączy - w formie pisemnej i graficznej. i) pełnienie nadzoru autorskiego przez cały okres
realizacji robót (bez dodatkowego wynagrodzenia). j) oryginały wszystkich wymaganych
przepisami dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę przedmiotowej
inwestycji. 3. Uwarunkowanie szczegółowe i dodatkowe informacje: a) Projektowane sieci
zlokalizowane będą w pasach dróg gminnych, powiatowych, w razie potrzeby również w działkach
prywatnych, b) Zamawiający posiada koncepcję skanalizowania terenu Gminy Rzekuń; c)
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac, projektowane technologie oraz
rozwiązania projektowe, oraz uzyska pisemną akceptację tychże rozwiązań przed złożeniem
dokumentacji na pozwolenie na budowę: d) Obszar inwestycji Objęty jest miejscowym planem
zagospodarowania przestrzennego; e) Zamawiający dostarczy w dniu podpisania umowy warunki
techniczne do projektu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych dla každej części zamówienia; f)
Zamawiający dostarczy w dniu podpisania umowy warunki techniczne na włączenie się do
miejskich sieci kanalizacyjnych wydane przez Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji w Ostrołęce, g) Dokumentacja projektowa w szczególności powinna uwzględnić
budowę: sieci kanalizacyjnych i wodociągowych, odtworzenia nawierzchni dróg i chodników po
wykonanych robotach. h) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być wykonana w
stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma słužyć, a przede wszystkim posiadać
uzgodnienia projektowe między poszczególnymi branžami. i) Zastosowane w projekcie materiały
winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie
(art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). j) Dokumentacja projektowa w swej treści
nie može określać nazw producentów, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający
uczciwą konkurencję. k) Dokumentacja projektowa powinna określić parametry techniczne i
funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, technologii, urządzeń i wyposażenia
(Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z
uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych lub jeżeli obowiązek
taki wynika z odrębnych przepisów). l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części
zamówienia w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie možna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zamawiający w razie odstąpienia Od umowy dokona odbioru opracowań projektowych, które
zostały wykonane do dnia odstąpienia i wypłaci wynagrodzenia za te opracowania. m) Każdy
komplet dokumentacji powinien być umieszczony w oddzielnym segregatorze opisaną z zewnątrz
zawartością segregatora. n) W cenie zamówienia nale2y uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe,
związane z opracowaniem dokumentacji np. opłaty za wydanie warunków, uzgodnień, opinii
ekspertyz, uzyskania pozwoleń na budowę itp. 3. Wykonawca określony w ust. I zostanie
opracowany w taki sposób, by udział surowców i produktów krajowych użytych do wykonywania
robót budowlanych i usług realizowanych na podstawie tego opracowania nie był niższy niż 50%.
4. Projektanb'Wykonawca oświadcza, iž do dnia zawarcia niniejszej umowy nie zaszły jakiekolwiek
okoliczności dotyczące jego osoby, przedsiębiorstwa lub Oferty, które uniemożliwiałyby jego udział
w realizacji zamówień publicznych. 5. Wykonawca udziela gwarancji jakości jakości na wykonane
prace projektowe na okres 60 m-cy i zobowiązuje się do usunięcia na swój koszt wad ujawnionych
w okresie gwarancji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. O istnieniu wady
Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę na piśmie..
11.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 71.32.20.00-1, 71.32.22.00-3.
11.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawłe art. II ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
2

• 1. podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. — Prawo zamówień publicznych
• 2. Uzasadnienie wyboru trybu
1 Zamawiający przy ogłoszeniu o zamówieniu publicznym zadania Wykonanie
dokumentacji projektowej dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Tobolice,
Dzbenin, Czarnowiec, Laskowiec - Teodorowo, Rzekuń oraz budowy wodociągu w
miejscowościach Przytuły Stare, Ołdaki, Nowa Wieś Wschodnia i Drwęcz położonych w
Gminie Rzekuń w zakresie opracowanie dokumentacji projektowych wraz ze
sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadań:Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji
sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniowym wraz z przyłączami o
długości ok. 5,5 km w miejscowości Tobolice. Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji
sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniowym wraz z przyłączami o
długości ok. 12,5 km w miejscowości Dzbenin. Zadanie 3: Budowa sieci kanalizacji
sanitarnej w systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniovwm wraz z przyłączami o
długości ok. 5,5 km w miejscowości Czarnowiec. Zadanie 4: Budowa sieci kanalizacji
sanitamej w systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniowym wraz z przyłączami o
długości ok. 11,0 km w miejscowości Teodorowo i Laskowiec. Zadanie 5: Budowa sieci
kanalizacji sanitamej w systemie mieszanym grawitacyjnym i ciśnieniovvym wraz z
przyłączami o długości ok. 0,85 km w miejscowości Rzekuniu. jak również w podpisanej
umowie z Wykonawcą na powyższe zadanie podstawowe przewidział udzielenie zamówień
uzupełniających, 0 których mowa w art. 67 ust 1. pkt. 6 ustawy pzp. 2. Zgodnie z art.67
ust.l pkt 6. ustavw Pzp. a) Zamawiający udzielając Wykonawcy w dniu 22.08.2012r.
zamówienia podstawowego mógł w ciągu 3 lat tj. do 2208_2015 r. podpisać umowę na
usługi uzupełniające. Planowane udzielenie zamówienia uzupełniającego Zamawiający
przewidział do 30.09.2014 r. b) Zamówienie uzupełniające udzielone będzie
dotychczasowemu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego.
c) Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy kwoty 50 % zamówienia
podstawowego tj, kwoty 15 495, 81 zł brutto. c) W zamówieniu uzupełniającym
Zamawiający powierza do wykonania ten sam rodzaj usług objętych zamówieniem
podstawowym. d) Usługi w zamówieniu uzupełniającym będą wykonywane jako
kontynuacja usług objętych zamówieniem podstawowym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ
ZAMÓWIENIA
• Zakład Obsługi Inwestycji KOMPLEX-BUD, ul. Królowej Jadwigi 18C/4, 11-500 Giżycko,
kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
óJT
aw G
3

Historia zmian

2249 Dodanie Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy z 15-06-2023 13:54:27 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2