Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: ,,Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017r do końca lutego 2018r."

Zawiadomienie o wyborze oferty : Zawiadomienie_o_wyborze_ofery.pdf

GMINA RZEKUŃ
07-4 i I Rzekuń
ul. Kościuszki 33
Rzekuń dn. 01.03.2017r.
FPZ271.62017
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
1. Zamawiający działając na art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 22.12.2015 r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz.
i 996, 1020,1250,1265,1579), informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej
831
w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór i transport
odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń Od marca 2017 r. do lutego 2018 r."
2. DO wyznaczonego terminu wpłynęły 2 Oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i złożonych i niepodlegających
ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Wybrano Ofertę nr 2 dla: ,.CXbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy
Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r."
Wykonawca: STAUBACH Sp. z o.o. u'.Marszałkowșka III. 00-102 Warszawa. która
wszystkie warunki udziału w a oferta Odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów - 1 OO.
5. Poniżei przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny złożonych Mąz
Z przyznana punktąęja.
Numer Irma (nazwa) oraz adres
rty
num cena
rzyznaną
unktacją
'um okres
arancji wraz z
rzyznaną punktacją
czna
unktacja
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do
końca lutego 2018 r.
2
MPO sp.z o.o.
ul. 42 Pułku Piechot 48
15-950 Białystok
STAUBACH sp. z
ul. Marszałkowska 111
00-102 Warszawa
Cena
60 pkt
o.o. Cena
60 pkt
24,29
pkt
60,00
pkt
Okres
40,00 pkt 64,29 pkt
gwarancji
40 pkt
Okres 40,00 pkt 100,00 pkt
gwarancj
i 40 pkt
6. Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
7. Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
8. Unieważnienie uzsadanienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
usław Godzina
1

Informacja po otwarciu ofert: Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf

GIVI'N.A RZEKUŃ
07-411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
FPZ.271.6.2017
INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
przetargu nieograniczonego z dnia 21.02.2017 r. pn. „Odbiór i transport
komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r."
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
408.000,00 zł brutto.
2. DO godziny 1000 wpłynęły dwie oferty złożona przez niżej wymienionych Wykonawców
1) MPO Sp. z 0. 0. , ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok dalej zwana Ofertą nr 1.
1 000 657,02 zł brutto,
częstotliwość dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
. wterminie: 10.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
• gwarancji: 12 m-cy.
warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w
terminie 30 dni od dnia Otrzymania jej przez Zamawiającego.
2) STAUBACH Sp. z o. o. , ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa dalej zwana Ofertą
nr 2.
(*na: 405 000,00 zł brutto,
częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy Odbiór odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z
terenów zabudowy jednomizinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r.
• wterminie: 10.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
okres gwarancji: 12 m-cy.
warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT
w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez
'sław Godzina

Treść ogłoszenia: Og__oszenie.pdf

Rzekuń dn. 14.02.2017r_
.'lcłszcł
FPZ.271.6.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r.
Ogłoszenie nr 25353 - 2017 z dnia 2017-02-14
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii: o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp: nie mniejszy niž 30%: osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA 1: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzyl/powierzyli prowadzenie
postępowania:nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak: należy wymienić zamawiających: którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib: krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymł
do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dfflatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, krajowy numer identyfikacyjny 55066795900000: ul. ul.
Kościuszki 33: 07411 Rzekuń, woj. mazowieckie: państwo Polska: teł. 29 7617301 w. 47: e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.: faks 297 617 302
Adres strony internetowej (URL): www_rzekun_net
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotycąv):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowama: w tym w przypadku uspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państxv członkowskich Unii EuroŔskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania: czy- i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający: czy zamówienie będzłe udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie: czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostały:h
zamawł ających)
nie dotyczy
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
pod adresem (URL)
wuw_rzekun net
Adres stmny internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
wuw_rzekun net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu ul.Kościuszki 33: 07-411 Rzekuń
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
2

które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony: pełny: bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzł można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów
komunalnych z terenu Gminy Rzekuń marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.
Numer referencyjny: FPZ.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
11.2) Rodzaj zamówienia: usługi
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamâvienłe podzielone jest na części:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy :
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodząi i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i Mymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1) Charakterystyka Gminy Rzekuń: Powierzchnia gminy Rzekuń urynosi 13 570 ha;
Liczba mieszkańców Gminy Rzekuń wynosi 9587 st. na 01.01 20171 dane według złożonych
deklaracji. Na terenie gminy Rzekuń znajduje się 22 miejscowości: w tym 2 809 gospodarstw
domowych - dane według złożonych deklaracji. W zabudowie jednorodzłrmej jest 2 760
gospodarstw natomiast w 3 budynkach zabudovv-y wielorodzinnej znajduje się 49
gospodarstxv 2) Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakresu zamóxvienia Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie wskazanych w opłsie zarnówienia odpadów komunalnych z
nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzekuń: na których zamieszkują mieszkańcy i ich
transporcie do Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Ostrołęce
instalacja do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w m. Goworki: gm
Rzekuń będąca Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Uwaga: Przedmiot
zamówienia nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych (mieszkańcy prowadzący działalność
gospodarczą winni zawrzeć odrębne umoury• na odbiór i zagospodarowanie odpadów powstających
w wyniku prowadzenia działalności). 3) Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia.
1. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do 1.1 _ Odbionu każdej ilości
odpadów komunalnych wytworzonych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości
zamieszkałych na terenie gminy Rzekuń: zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa oraz
z należytą starannością, jakiej wymaga się od profesjonalnego przedsiębiorcy Świadczącego usługi
w tym zakresie. Szacunkową liczbę nieruchomości: z których będą odbierane odpady komunalne
zawiera Tabela Nr 1 do SIWZ 1 2. Wyposażenia na czas obowiązywania umoq.•y nieodpłatnie w
niezbędne urządzenia do gromadzenia odpadów z terenu niemchomości (worki): które Wykonawca
pozostawi w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego. Ilość worków,
które zapewni Wykonawca w ramach urnou-y szczegółowo opłsana jest w punkcie 9 ppkt 2. Uwaga:
Mieszkańcy Gminy Rzekuń na czas realizacji umowy będą posiadać pojemniki do gromadzenia
3

Edytowalne załączniki:Edytowlane_za__..odt

Załącznik nr 1 do SIWZ
FPZ. 271.6.2017
.................................................................
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:
…........................................................................................................................................
Adres:
…........................................................................................................................................
Numer telefonu:............................ Numer faxu:..............................................
e-mail.............................................. Numer REGON:......................... Numer NIP .................................................. Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.” Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: % …...............................................................…...zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych..................................................................... Częstotliwość odbioru: dodatkowy pojedynczy odbiór odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji z terenów zabudowy jednorodzinnej w każdym miesiącu tj: wrzesień, grudzień 2017r. .........................(TAK/NIE)*
* (wstawić TAK lub NIE) W terminie: 10.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
Udzielam gwarancji na okres 12 m-cy.
Warunki płatności: zapłata za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 10 % umowy w formie:.................................................. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ.
Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
Akceptuję wzór umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
Informuje, że zamierzamy/nie zamierzamy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy:
1) Zakres prac powierzonych podwykonawcy........................................................... 2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................... na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
…………………dn. …………………………………..
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do SIWZ
FPZ. 271.6.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Oświadczenie wykonawcy Wykonawca: ……………………………………………………………………………… (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Rozdziału V ust. 2 lit. a, ci, cii SIWZ)
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w o zamówieniu oraz w Rozdziale V ust. 2 lit. ci, cii SIWZ polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów:……………. w następującym zakresie: …………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu). Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik nr 3 do SIWZ
FPZ. 271.6.2017
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Wykonawca: ……………………………………………………………………………… ……………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) reprezentowany przez: ……………………………………………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam, co następuje: OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………...
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.:…………………………………………………………………….………………………(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIE BĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami:……………………………………………………………………..….……(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG), nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Rzekuń, dn...................... ...................................................................
/ podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 4 do SIWZ
FPZ. 271.6.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ;
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.”
oświadczam, że:
z żadnym z Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu nie należę/ nie należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.)*:
wspólnie z ……………………………...należę/należymy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 z późn. zm.) i przedkładam/y niżej wymienione dowody, że powiązania między nami nie prowadzą do zakłócenia w niniejszym postępowaniu*:
1. …………………………………………..
2. …………………………………………..
3. ………………………………………….. * niepotrzebne skreślić
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/ Załącznik Nr 5 do SIWZ
FPZ. 271.6.2017
...................................................
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wykaz pojazdów wyposażonych w liniowo-płytowy system prasowania odpadów.
,,Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.”
oświadczam, że:
L.p.
Numer rejestracyjny
Marka/Typ
Numer VIN
Rodzaj tytułu prawnego do dysponowania pojazdem
Rzekuń, dn...........
................................................................... / podpis i pieczęć Wykonawcy/

SIWZ wraz z zał: SIWZ_wraz_zal.odpady.pdf

nasza
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SIWZ
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 30 000 EURO
a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp)
Przedmiot zamówienia:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu
Gminy Rzekuń od marca 2017 r. do końca lutego 2018 r.”
Rzekuń, dn 14.02.2017 r.

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa-
Adres.
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Adres poczty elektronicznej: rzekun@rzekun_pl
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Godziny urzędowania:
www rzekun.pl
(29) 761 73 01 wew. 149
(29) 643 20 93
pn, śr, cz. od 745 do 1545
wt do 1700
pt 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z art 10 ustl oraz art 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
Prawo zamówień publicznych (Pzp)_
Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. Ustawa Pzp (tj. Dz IJ z 22.122015 r. poz. 2164 oraz z 2016r_ poz 831 i 996,
1020, 1250, 1265, 1579).
2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów jakich može žądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielnie
zamówienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1126),
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 w sprawie średniego
kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości
zamówień publicznych ( Dz U. z 2015 poz 2254).
3 Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t_j_ Dz. U. z
2003r. Nr 153, poz 1503 z póżn_ zm.),
5. Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz U. Z 2015 r.,
poz. 2135 z późn. zm.),
6. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DzlJ z 2015 r.,
poz. 184, z póżn_ zm.)
7. Kodeks cywilny.
8. Rozporządzenie Ministra Šrodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
2

szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości (Dz U. 2013, poz. 122 ),
9. Ustawa z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2016 roku poz 250 z późn. zm.),
10.Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.),
11. Ustawa o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tj.: Dz. U. z 2016 r., poz 446
ze zm.),
12. Rozporządzenia Ministra Srodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego užycia I odzysku innymi metodami niektórych
frakcji odpadów komunalnych (Dz U. z 2016 r., poz 2167)
13. Uchwała NR XX/ 158/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rzekuń.
14. Uchwala NR XX/ 162/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 12 sierpnia 2016 r. w sprawie
ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
składanej przez właścicieli nieruchomości,
15. Uchwala NR XIX/152/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną
przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
zamieszkałych na terenie Gminy Rzekuń,
16 Uchwała NR XIX/154/2016 Rady Gmłny Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
z nieruchomości zamieszkałych oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty,
17. Uchwala NR XIX/153/2016 Rady Gminy Rzekuń z dnia 11 lipca 2016 r. w sprawie
termłnu, częstotliwości i trybu uiszczaniu opłat za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień.
90.50.00_00-2 Usługi związane z odpadam,
90.51.20_00-9 Usługi transportu odpadów
90.51.10_00-2 Usługi wywozu odpadów
90.51.31_00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
1) Charakterystyka Gminy Rzekuń:
•Powierzchnia gminy Rzekuń wynosi 13 570 ha;
•Liczba mieszkańców Gminy Rzekuń wynosi 9587 st. na 01 _01.2017r. dane według
złožonych deklaracji.
•Na terenie gminy Rzekuń znajduje się 22 miejscowości, w tym 2 809 gospodarstw
domowych - dane według złožonych deklaracji. W zabudowie jednorodzinnej jest 2 760
gospodarstw domowych, natomiast w 3 budynkach zabudowy wielorodzinnej znajduje się
3

Regulamin: Regulamin.pdf

Historia zmian

2293 Dodanie Odbiór i transport odpadów komunalnych-Gmina Rzekuń z 15-06-2023 13:54:40 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2